svar på frågestunden del 1 -Lisa

1. Hur tycker du Krypton ska ridas för att vara lugn & samlad?
svar: Alltså hur vet jag inte. Jag försöker få ihop honom så gått som det går men det är inte det lättaste kan jag säga. Man måste driva hela tiden och sitta tungt samtidit som man måste ha en stadig hand utan att bli hård så att han inte spring iväg.

2. Vad skulle du välja, Tretorn Advance elr Tretorn Falsterbo?
svar tretorn falsterbo
3. (en fråga jag länge undrat, har följt dig länge men har inte fattat det) äger du Krypton & Paloma?
svar: Nej det gör jag inte. Jag har dom båda på foder. Paloma har jag ingen bestämd tidsperiod med utan vill vi lämna tillbaka henne kan vi göra det och vill Titti(hennes ägare) ha tillbaka henne så lämnar vi tillbaka henne. Fast jag vill ju inte bli av med henne!♥ Krypton läggs ut på annons i februari 2013 och stannar hos oss fram till maj 2013 eller längre om han inte är såld än.

4. Vad har du för skostorlek? :))
svar: 38

5. Har du funderat på att starta Paloma i hoppning?
Svar: funderat har jag gjort men nu när jag har Krypton behöver jag inte hoppa med Paloma. Hon är ju gammal så hon ska inte behöva hoppa så mycket :)

6. Har du tänkt starta Krypton i dressyr?
svar: Japp! hade tänkt att rida LC-LB med honom nu i vår och se hur det går. Börjar först på en klubbtävling så jag ser att det fungerar, hehe. Han har ju trots allt mer dressyrblod i sig än hopp!
8. Har du någonsin druckit dig full, random fråga hehe ;)
svar: haha nej faktiskt inte ;)

9. Tycker du det är viktigt med outfits?
svar: "viktigt" tycker jag inte men jag fint är det! :)

10. Vad är det bästa & sämsta med Jennifer?
svar: Jennifer är jättesnäll och rolig och det finns inget dåligt! Ibland är hon lite små lost men utan det skulle hon inte vara Jennifer liksom! ♥
11. Har du några husdjur?
svar: ja, vi har en hund, två katter, ett marsvin och en kanin :)

12. Tänker du satsa på denna blogg nu istället för tavlingsponni?
svar: nja den här bloggen är mer än kul grej, jag kommer blogga på båda och se hur det går! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

8. Har du någonsin druckit dig full, random fråga hehe ;)

svar: haha nej faktiskt inte ;)



de frå vi se till att ordana hahah (Y) nejdå..

2012-01-08 @ 18:24:27
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv - Men det är ju faktiskt bra att vara de :D <3

2012-01-08 @ 19:35:25
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0