Välkommen till KP ponny!

Detta är då "första" riktiga inlägget på KP ponny, om man inte räknar med presentationerna.

Men iallafall, HEJ och varmt välkommen hit till Kp-ponny. KP står som ni kanske kunnat lista ut för Krypton och Paloma. Ni känner oss kanske redan. Jag som skriver detta inlägget heter Lisa fager och jag bloggar här med Jennifer Balzereit. Jag har bloggat på tavlingsponni och det kommer jag att fortsätta med men Jennifer ville prova på blogglivet lite och då blev det sähär.

Jennifer har inga riktiga erfarenheter om bloggning men hon kommer att lära sig, hennes första gästbloggning på min blogg tog väl kanske 50minuter att få ihop, om inte mer? Med den här bloggen har vi inga statestik mål eller liknade utan vi kommer blogga för att det är roligt.

Här på våran blogg kan ni läsa om oss och hästarna i vardagen, träning och tävling. Jag och Jennifer kommer att blogga om paloma eftersom vi båda rider henne. Jag hoppas att ni väljer att komma tillbaka hit imorgon(och alla andra dagar), för då kommer det att fyllas på med nya inlägg!



Kommentarer
Postat av: Sophie Varnäs

Kommer läsa denna blogg lika ofta som "Tavlingsponni" - har den som en av mina startsidor på datorn, så jag kommer följa er i alla fall! ;)



Kram<3

2012-01-02 @ 19:39:44
Postat av: a l e x a n d r a

grym blogg hörni!

2012-01-04 @ 22:35:39
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0